reede, 3. jaanuar 2014

Pisut pretentsioonitut huumorit

2014 aasta mõnusaks alustuseks ja sissejuhatuseks blogimise vallas avaldan allpool praktiliselt 10 aastat tagasi, ehk siis aastal 2004 netist leitud, omalt poolt vastavasse faili kogutud vaimukad kommentaarid või repliigid, ehk võib olla kõige õigemas sõnastuses sissekanded sellisest veebisaidist nagu www.pihi.net, mida kunagisel kujul enam ei eksiteeri (on nüüd inglise keelne miski tervisliku toitumise või dieedi sait) panen need siia lugemiseks välja.
Peab ütlema, et inimesed on andekad ja vaimukad. Nii, nagu palju väga häid ja tabavaid ütlemisi võib leida erinevatest blogidest, eri saitide ja portaalide uudiste (ja nn uudiste) kommentaaridest tehakse palju nalja nii anonüümselt kui väikese auditooriumi ees või sootuks ilma selleta.

  • vahel kahtlen kas olen õigel teel... kui aga vannis käies pesemist munadest alustasin siis oli selge ... et tähtsamad asjad teen ikka enne

  • ma ei söö teinekord kolm neli päeva mitte midagi, ei viitsi lihtsalt teha, raha kah vähe. pea käib natuke ringi, aga kõht on ilus!!

  • ma ei kasuta oma potensiaali 100% ära, ei vaimset ega füüsilist ja mul on sellepärast häbi. Kuid häbitunne annab mulle liialt väikese impulsi, et ennast muuta.

  • ma pole nädal aega töö juures mitte midagi asjalikku teinud, niisama vahin veebis ringi ja joon kohvi. tähtajad lähenevad ja ma valetan kõigile, et olukord on kontrolli all ja asjad edenevad. no ei ole viitsimist teha, noh!!!

  • Kasutan illegaalset Microsofti tarkvara. ära ei oska ka kustutada...

  • Ma olen nii jäledalt laisk, et ma ei viitsi isegi väriseda, kui öösi tekk päält läheb ja külm hakkab.

  • ma armastan iseend! aga mu tunnetele ei vastata..... :(

  • Enne mahaminekut nõristasin veidi kiluvett takosse istme vahele. Lihtsalt, et mul kihvatas, kui ta mind rahaga pettis. Niikuinii pettis!

  • Ostsin endale eelmisel nädalal uue jalgratta.
  • Müüja ütles, et see on väga ekstreemne mudel, kuna pudelihoidjasse saab vajadusel ka revolvri paigaldada. Läksin sellest väga kihevile ja otsustasin kohe sõita proovida. Ekstreemses olukorras aga jalg libises pedaalil ja ma vajusin munepidi otse raamile. Röökisin nagu ratta peal.

  • Ühel päeval õnnestus mul võita Bingo Lotos jackpot. Olin väga õnnelik. Seepärast otsustasingi järgmisel päeval bussis piletikontrolöri persse saata. Minu suureks üllatuseks saatsid peale minu kontrolöri persse veel kaks noormeest ja 1 neiu.
    Aga jackpoti võitsin ju mina üksi!? 

  • Kui veel pioneer olin, käisin suvel maal vanaema juures.
    Sõin sahvris salaja moosipurgi tühjaks ja et vanaema aru ei saaks, tegin suurema häda sinna purki.
    Järgmine suvi oli paha ja piinlik kuulata kuda vanaema ja vanaisa vaidlesid, et kas eelmise aasta moos oli sitt, mis sitt või suhkurt lihtsalt vähe.

Soovin head, kordaminekute ning huumori rikast uut aastat kõigile mu blogi lugejatele ja juhuslikult siia sattunutele!

pilt aadressilt hdwallpapersin.com

Kommentaare ei ole: